loading
فقط آدرس صفحه‌ای که از شما شماره کارت بانکی را می‌خواهد را اینجا کپی کنید تا از واقعی بودن آن آگاه شوید.

سایت معتبر است
این آدرس متعلق به سایت
می‌باشد
سایت نامعتبر است
این آدرس متعلق به هیچ‌کدام از بانک‌های داخلی نمی‌باشد.

کیبورد امنیتیهمه ما شنیده‌ایم که همه جا اعلام می‌کنند که باید از صفحه کلید ایمن بانک‌ها برای ورود اطلاعات حساب بانکی و یا ورود به اینترنت بانک و ... استفاده کنیم تا برنامه‌ها یا بدافزارهای جاسوسی نتوانند اطلاعاتی که از صفحه کلید وارد می‌کنیم را ثبت و مورد سوء استفاده قرار دهند.

ولی گروه ایران اف یک با بررسی‌هایی که انجام داده است، متوجه شده است که هیچ کدام از صفحه کلیدهای ایمن بانک‌های داخلی، ایمن نیستند و براحتی امکان دزدیده شدن اطلاعات حساب بانکی و کارت بانکی وجود دارد.

پس نباید فقط به این اکتفا کنیم که اگر از صفحه کلید ایمن استفاده کنیم، برنامه‌های جاسوسی نمی‌توانند اطلاعات ما را بردارند. برعکس، حتی اگر از صفحه کلید ایمن هم استفاده کنیم، باز براحتی می‌توان اطلاعاتی که وارد می‌کنیم را برداشت.!!!

البته به دلیل اینکه امکان دارد سوء استفاده‌هایی از این روش توسط افراد سودجو انجام بگیرد، از گفتن این روش خودداری می‌کنیم و در صورتی که بانک‌ها و یا مراکز مرتبط از ما درخواست کنند، این اطلاعات را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

* برای بالا بردن امنیت استفاده از کیبورد امنیتی بانک‌ها، در مجموعه آموزشی آنتوبا بصورت کامل آموزش داده شده است که براحتی می‌توانید استفاده کنید و مشکلی برای شما پیش نیاید.

همچنین گروه ایران اف یک، صفحه کلید امنیتی جدیدی را برای بانک‌ها طراحی کرده است که امنیت بسیار بالاتری نسبت به صفحه کلید امنیتی فعلی بانک‌ها دارد و در صورتی که بانک‌ها حاضر باشند، می‌توانند از صفحه کلید امنیتی گروه ایران اف یک استفاده نمایند تا امنیت کابران خود را بالا ببرند.